Élménytérképem !!!

2015. február 23., hétfő

'Ezt is kell látni..' térkép használati útmutató

Kedves Olvasó!

Remélem, hogy tetszett a közös térkép ötletem, és tőled is várhatok majd a jövőben jobbnál jobb látnivaló-ajánlásokat. Kezdésnek példaként én is raktam egyet-egyet minden kategóriához, viszont egy lelkes olvasom már élt is a lehetőséggel, és használta a térképet. Úgyhogy jelentem, működik! Már csak neked is aktívan részt kell benne venned. :)
És hogy még gördülékenyebben menjen a használata számodra is, ezért készítettem egy használati útmutatót. A következő képeken láthatod a segítségeket. Bár elsőre bonyolultnak tűnhet, de hidd el nem az. Ha alaposan átnézed, akkor láthatod, hogy segítő szándékú gondolataimat írtam meg, hogy még gördülékenyebben menjen a jelölőpontok elhelyezése a közös térképen.
Egy kis segítség a rétegek használatához, és a jelölőpont korrekt elhelyezéséhez. Gondolj mindig csak arra, hogy ha Te keresnél valamit, akkor mit is szeretnél viszont látni... 
Egy kis segítség, hogy hogyan lehet könnyen és egyszerűen a Google segítségével képeket is beilleszteni. Gondolom Te is jobban örülsz, amikor látod, hogy miről van szó :) .

Remélem, hogy sikerült még nagyobb kedvet csinálnom ezzel a leírással a térkép használatához, és nem elvenni azt. A hallottak és látottak alapján én itt fogom jegyezni és gyűjteni, hogy mik azok a látnivalók, amiket érdemes megnézni, és még én sem láttam (de meglehet hogy a már látottak is rákerülnek majd). Remélem, hogy Te is aktívan részese leszel az ötletbörze-térkép szerkesztésének.

Üdv., Kinga

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése