Élménytérképem !!!

2016. szeptember 11., vasárnap

Dél-Alföldi kirándulás indul...

Kedves Olvasó!

Emlékszel még egyik korábbi üzenetemre...
"Örömmel jelentem, hogy az elmúlt hetekben az Alföldön jártam, kirándultam, nyaraltam!
Több mint egy hét alatt rengeteg mindent láttam, és szeretném ezt neked is megmutatni. Városok, látnivalók, fürdők, kastélyok, és egyéb érdekességek, a többnapos Dél-Alföldi körutazásunk igazi kaland volt a javából!"

Most értem el oda... hogy ezt meg tudjam írni Neked, nekem, mindenkinek... KLIKK IDE és már láthatod is!



S ahogy írtam....

"Tarts velem az elkövetkező hetekben és igyekszem mindent megmutatni Neked is! Az eddigi szokásoktól eltérően a hatalmas nagy információs anyagra és a Te várakozásodra való tekintettel most más módszerrel próbálom az utunkat és a látnivalókat megírni."
Arra gondoltam, hogy talán jobban örülnél, ha nem heteket, hónapokat kellene várnod, úgyhogy mindig egy-egy nappal fog bővülni az utazás élménybeszámolója (persze ahogy időm engedi).
Remélem így is követni és olvasni fogod :)

Üdv
Kinga

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése