2017. április 29., szombat

Dunabogdány - Herold Panzió

Dobogókőn és Pilis ereiben való kiránduláshoz szállást most egy kicsivel távolabb sikerült találnunk. Dunabogdányon a Herold panzió nyújtott szállást 2 éjszakára.
Bár a hely már Visegrádon is túl volt. De mivel egy napot úgyis Visegrádon szerettünk volna kirándulni, ezért nem is volt baj, hogy a megszokotthoz képest most jóval távolabb szálltunk meg. Főleg, hogy a Pilis szépséges dombjait most Dömös irányából szerettük volna megmászni.

A szálláshely bár nem egy hotel vagy szálloda volt. Viszont annál több pozitív meglepetést és érzést adott.
Érkezésünkkor elsőre a piros családi házat láttuk meg.
Viszont a mellett álló barnás is a panzióhoz tartozik. Mi is ebben kaptunk egy szobát. Elsőre a családi házat láván nem gondoltam túl sokra.
Viszont a szobánk meglepően tágas és kényelmes volt. Egy hotelban sem kap az ember jobbat.
És ami még meglepőbb volt! Az ágyak nagyon kényelmesek voltak! Jobb volt mint az eddig látott sokcsillagos szállodákban. Tán még soha egy szálláshelyen sem aludtunk olyan jól, mint itt! Ki gondolta volna, hogy nem a csillagok mutatják az éjszakára szánt ágyak kényelmét.
Bár a fürdő pici volt, de a lényegnek megfelelt.
Sajnos kilátás a Dunára nem volt. Az a sok fa és zöld pont takarta a Duna-látványt. Pedig ott folyt...
Ennek ellenére nagyon hangulatos volt a panzió. Csodaszép kert.... virágokkal... kiülőkkel... sütögetőkkel... kemencékkel...
...és még egy medence is volt a kertben. Kár, hogy még nem abban az évszakban jártunk...
Az étkező az alsó szinten volt. A házinéni és családja nagyon kedvesek voltak minden vendéggel. És a reggeli benne volt az árban! Bár nem egy nívós szálloda svédasztalos reggelije várt minket, de a hangulat és a háziállatbarát környezet kárpótolt.
Bár nem töltöttünk túl sok időt a szálláshelyen, de jól éreztük magunkat. És azok a kényelmes ágyak!