Kirándulok, túrázok, élményekkel gazdagodok - S mind megírom, hogy lásd ,Magyarország mennyi látnivalóval és élménnyel Téged is vár.

S kérlek ne felejtsd, ez egy NAPLÓ, amiben SZEMÉLYES élményeim és érzéseim írom meg. Lehet hogy nem mindig tökéletes, de remélem hogy pont emiatt Neked majd jobb lesz!

2018. augusztus 7., kedd

Balatonvilágos - Dalma Panzió

Dalma Panzió
Balatoni kirándulásunk során az utolsó pillanatban történő szálláskeresés során ezt a panziót találtam még szabad szálláshellyel. Bár maga az panzió megjelenése nem a legcsalogatóbb, de egyéb adottságai meggyőzőek voltak.
Mint például az a tény, hogy mindjárt a Balaton part mellett található, és saját partszakasszal rendelkezik! Elhelyezkedése és árai szintén nagyon szimpatikusak, ha az ember nem vágyik sok csillagra és luxusra.
Nekünk újfent inkább csak maga a éjszakai szálláshely megléte volt fontos. Ezért úgy gondoltam, hogy ez a panzió nekünk bőven megfelelő lesz. S így hogy mindjárt a víz mellett.... tán még nem is voltunk soha ilyen szálláshelyen, ahol pár lépésre már ott is van a fürdési, strandolási lehetőség! A panzió még saját stéggel is rendelkezik... s ami még ennél is jobban megfogott, az a part melletti szép nagy terasz, ahol étkezni lehet.
A Dalma Panzióról a saját honlapjukon - KLIKK IDE - minden szükséges információt meg lehet találni. Mutatom, hogy mi milyennek láttuk és éltük meg.
A bejárat. Sajnos a kerítésen belüli parkolási lehetőség kevés volt, úgyhogy zömében kívül, a kerítés mellett tudtunk megállni. De mint látható innen sincs messze maga az épület.
Épület mellett egy kis zöld... egy kis kert...
...egy kis játszótér (bár furcsamód akkor a hintát nem lehetett használni).
Az épület bejárata...
S mindjárt ez a tágasnak tűnő (bár egy világosabb falfestékkel még tágasabb és világosabb lehetne) előtér fogadott minket.
Igény és persze 'jelentkező' függvényében itt TV-nézési lehetőség volt. Vagy inkább aki kapja marja?!?
Amint bejelentkeztünk már mentünk is megtekinteni azt a teraszt.
Kíváncsi voltam, hogy milyen élőben. Amint megláttam csak azt tudtam mondani, hogy hűha... milyen csodálatos... a terasz... a kilátás. És hogy milyen szuper lesz itt majd reggelizni!
Ez azért nem sok hotelnak, szállodának és annak vendégeinek jut ki.
Mindjárt a víz mellett... enni, inni, pihenni, vagy akár fürdeni egyet... és ki se kell lépni a szállás területéről... csak a szobából :)
S mindjárt ott a saját stég is!
Fentről fényképezve. A stég... s nem is olyan kicsi...
Mi is kipróbáltuk :) Igaz napozásra nem volt időnk...de azért megfordultunk itt mi is párszor.
Azért nem volt semmi innen a naplementét nézni!
És a reggeli a teraszon!
Amilyen szuper volt a teraszon való étkeződés, annyira sovány volt a kínálat a pulton.
Végül is... egy átlagos reggelihez megvolt minden....csak résen kellett lenni, vagy szólni kellett ha épp elfogyott. De ilyen olcsó, s mégis szuper helyen lévő szállásnál ez már semmiség.
Kárpótolt a terasz... a stég... a saját part és fürdési lehetőség. Amit ki is próbáltunk, minden nap amíg ott voltunk.
Bár a lejáratnál talán hínárosabb volt, mint megszokott, de beljebb már pont ugyanolyan volt mint bármelyik másik strandon.
S ezt az élményt, hogy mi és csak alig pár embert úszkált egyszerre ezen a partszakaszon!
Már az úszkálás is élmény volt!
Hát ha még a szobán kis elfogadható lett volna. De az átlagosnak tűnő szobánkban sajnos elég sok kivetnivalót találtunk.
Leginkább pókoknak hívták őket. Lehet hogy a környezet... a víz közelsége, nem tudni...de nagyon sok pók volt... és nem csak kint! Valamiért ők is bent akartak aludni!
A tisztaság és a jól működés terén is lett volna mit csiszolni. De ahogy korábban is említettem... ennyi pénzért... ilyen közel a vízhez... saját part, stég és szuper terasz...
És még a szobához is járt terasz.

A kilátás szintén kárpótolt... Ilyen csodálatos kilátásunk még egyetlen egy szálláshelyen sem volt.
Bár akkor ép nem tűnt egy díjnyertes panziónak. Tán ma már másképp van... De egyéb vonzó tulajdonságai elnyomták a kellemetlenségeket.
Talán legközelebb nem az utolsó pillanatban foglalok szállást és akkor jobban körül tudok nézni ez ügyben, no meg a szállást tekintve is. De egy biztos, hogy olyan élményt kaptunk a Dalma Panzióban, ami új igényeket és vágyat ébresztet a nyaralást tekintve.