2018. augusztus 7., kedd

Balatonvilágos - Dalma Panzió

Dalma Panzió
Balatoni kirándulásunk során az utolsó pillanatban történő szálláskeresés során ezt a panziót találtam még szabad szálláshellyel. Bár maga az panzió megjelenése nem a legcsalogatóbb, de egyéb adottságai meggyőzőek voltak.
Mint például az a tény, hogy mindjárt a Balaton part mellett található, és saját partszakasszal rendelkezik! Elhelyezkedése és árai szintén nagyon szimpatikusak, ha az ember nem vágyik sok csillagra és luxusra.
Nekünk újfent inkább csak maga a éjszakai szálláshely megléte volt fontos. Ezért úgy gondoltam, hogy ez a panzió nekünk bőven megfelelő lesz. S így hogy mindjárt a víz mellett.... tán még nem is voltunk soha ilyen szálláshelyen, ahol pár lépésre már ott is van a fürdési, strandolási lehetőség! A panzió még saját stéggel is rendelkezik... s ami még ennél is jobban megfogott, az a part melletti szép nagy terasz, ahol étkezni lehet.
A Dalma Panzióról a saját honlapjukon - KLIKK IDE - minden szükséges információt meg lehet találni. Mutatom, hogy mi milyennek láttuk és éltük meg.
Épület mellett egy kis zöld... egy kis kert...

...egy kis játszótér.
Az épület bejárata...

A Dalma Panzió a 2022 után teljesen megújult és modern igényes megjelenésével várja az érdeklődőket. A https://dalmapanzio.hu/ oldalon Te is utánanézhetsz. Így mivel képeim egy része aktualitását vesztette, azokat kérésre eltávolítottam. Remélem, hogy bejegyzésem így is emlékem tükrözi majd, s emellett inspirál a hasonló élmények megkeresésére.

Amint bejelentkeztünk már mentünk is megtekinteni azt a teraszt, ami olyan vonzó volt már a foglalás előtt. Persze ez a terasz is messzemenően jobban néz ki a felújított panzióban.
Kíváncsi voltam, hogy milyen élőben. Amint megláttam csak azt tudtam mondani, hogy hűha... milyen csodálatos... a terasz... a kilátás. És hogy milyen szuper lesz itt majd reggelizni!
Ez azért nem sok hotelnak, szállodának és annak vendégeinek jut ki.
Mindjárt a víz mellett... enni, inni, pihenni, vagy akár fürdeni egyet... és ki se kell lépni a szállás területéről... csak a szobából :)

S mindjárt ott a saját stég is!

Fentről fényképezve. A stég... s nem is olyan kicsi... Persze ez is már új pompájában várja a vendégeket.
Mi is kipróbáltuk :) Igaz napozásra nem volt időnk...de azért megfordultunk itt mi is párszor.
Azért nem volt semmi innen a naplementét nézni!
És a reggeli a teraszon!
Szuper volt a saját part és fürdési lehetőség. Amit ki is próbáltunk, minden nap amíg ott voltunk.

S ezt az élményt, hogy mi és csak alig pár embert úszkált egyszerre ezen a partszakaszon!
Már az úszkálás is élmény volt!

A szobánk elfogadható volt, és hárman el is fértünk... kisággyal együtt. Persze a szobák is teljesen megújultak mára, így jóval másabb környezet és igényesebb kiszolgálás várja a vendégeket.
A szobánkhoz erkély is járt....last minute foglalásban ez ajándék volt.

A kilátás szintén kárpótolt... Ilyen csodálatos kilátásunk még egyetlen egy szálláshelyen sem volt.
Kellemes időtöltés volt a szálláshelyen, s biztos, hogy ma már a megújult Dalma panzióban még inkább élvezetesebben tölthető a balatoni nyaralás.
Talán legközelebb nem az utolsó pillanatban foglalok szállást és akkor jobban körül tudok nézni ez ügyben, no meg a szállást tekintve is. De egy biztos, hogy olyan élményt kaptunk a Dalma Panzióban, ami új igényeket és vágyat ébresztett bennünk a nyaralást tekintve.