2018. október 10., szerda

Zalakaros - Forrás Hotel

Zalakarosi kirándulásunkon a szálláshelyet a Forrás Hotel biztosította. Nem egy 5 csillagos vadi új szálloda, épp ezért megfizethető. A fürdőzést figyelembe véve - mert hogy a legtöbben, ahogy mi is ezért mentünk Zalakarosra - azt hiszem hogy ennél jobb helyen fekvő szállodát nem is lehetne találni.
Pár napos kirándulásunk során a Forrás Hotel biztosította a szállást. A kis bekötő úttól eltekintve mindjárt a zalakarosi fürdő mellett található. A hoteltől alig pár méterre van a fürdő bejárata. Ennél közelebb nincs is más. Esetleg a pont mögötte fekvő vadiúj szálloda, az egyetlen amiből egy zárt átvezető folyosón mindjárt a fürdőbe lehet menni (hátulról), no de azt meg is kell fizetni.

Nekünk a Forrás Hotel bőven megfelelt...minden tekintetben.
A hotelt a Zalakaros, Termál út 6, 8749 címen lehet megtalálni.  A honlapjukon - KLIKK IDE - minden szükséges információ megtalálható. S igaz, hogy némi díj ellenében, de belső parkoló is rendelkezésre állt a vendégek számára. S akinek az autója mindjárt az épület mögötti kisebb parkolóban helyet talált, az innen hátulról közelíthette meg a szállodát.

Nem is tudom, hogy volt-e valaha is ennél jobb parkolóhelyünk a szállást tekintve....
..hogy ennyire közel legyen a bejárathoz. Szupi volt.. főleg pakoláskor.... főleg hogy a baba miatt egyedül kellett pakolnom.
A recepció. Szép tágas előtérben volt.
Ahogy az egész lépcsőház is az volt. Néha jót tett egy kis lépcsőzés....
S van ám lift is! Jól is jött a pakoláskor. Meg azért a nehéz gyereket sem hurcoltunk csak úgy fel-le a lépcsőn hobbiból :)
A szobánk kulturált, tiszta, rendes volt.
És még kiságyat is biztosítottak a babának, így nekünk most nem is kellett még azt is cipelni. Nagyon örültem, amikor kiderült, hogy ilyenre is van lehetőség.
Nekünk arra a pár éjszakára bőven elég is volt. Főleg amennyi időt ott töltöttünk.
A fürdőszoba rész a szokásos.
És volt még erkély is a szobához! Bár ha jól láttam, akkor itt minden szobához tartozik egy... ilyen az épület kialakítása.
Miután körülnéztünk megtaláltuk a játszó szobát is. Meglepett hogy tényleg családbarát igyekszik lenni a hotel és tényleg gondoltak az unatkozó, játszani kívánó gyerekekre.
Szupi! Egy kicsit mi is kipróbáltuk.
 Az étkező rész. Jó tágas és világos!
S ez a családbarát szálláshely még etetőszéket is biztosított. Így pont úgy tudtunk enni és etetni, mint otthon.
Az önkiszolgáló rész is teljesen rendben volt... tán nem volt annyira bőséges mint egy 8 csillagos hotelben, de szerintem mindenki, ahogy a mi igényünket is, kiszolgálta.
 Még a babának is jutott reggeli...
A vacsi pedig... bár az önkiszolgálós helyett inkább előre választós, éttermi kiszolgálós volt... viszont finom, és a mennyiség is bőven jó volt. Még Emilimnek is jutott...már amikor az ételre tudott figyelni a többi vendég helyett :)
Nekünk tetszett ez a hotel és a szálláshelyünk. Bár semmi luxus, semmi extra, csak amire tényleg szüksége van az embernek egy egyszerűbb kivitelű megszálláshoz. Viszont olyan közel van a fürdőhöz, hogy pusztán ez a tény minden másért kárpótol!