Kirándulok, túrázok, élményekkel gazdagodok - S mind megírom, hogy lásd ,Magyarország mennyi látnivalóval és élménnyel Téged is vár.

S kérlek ne felejtsd, ez egy NAPLÓ, amiben SZEMÉLYES élményeim és érzéseim írom meg. Lehet hogy nem mindig tökéletes, de remélem hogy pont emiatt Neked majd jobb lesz!

2018. október 10., szerda

Zalakaros - Forrás Hotel

Zalakarosi kirándulásunkon a szálláshelyet a Forrás Hotel biztosította. Nem egy 5 csillagos vadi új szálloda, épp ezért megfizethető. A fürdőzést figyelembe véve - mert hogy a legtöbben, ahogy mi is ezért mentünk Zalakarosra - azt hiszem hogy ennél jobb helyen fekvő szállodát nem is lehetne találni.
Pár napos kirándulásunk során a Forrás Hotel biztosította a szállást. A kis bekötő úttól eltekintve mindjárt a zalakarosi fürdő mellett található. A hoteltől alig pár méterre van a fürdő bejárata. Ennél közelebb nincs is más. Esetleg a pont mögötte fekvő vadiúj szálloda, az egyetlen amiből egy zárt átvezető folyosón mindjárt a fürdőbe lehet menni (hátulról), no de azt meg is kell fizetni.

Nekünk a Forrás Hotel bőven megfelelt...minden tekintetben.
A hotelt a Zalakaros, Termál út 6, 8749 címen lehet megtalálni.  A honlapjukon - KLIKK IDE - minden szükséges információ megtalálható. S igaz, hogy némi díj ellenében, de belső parkoló is rendelkezésre állt a vendégek számára. S akinek az autója mindjárt az épület mögötti kisebb parkolóban helyet talált, az innen hátulról közelíthette meg a szállodát.

Nem is tudom, hogy volt-e valaha is ennél jobb parkolóhelyünk a szállást tekintve....
..hogy ennyire közel legyen a bejárathoz. Szupi volt.. főleg pakoláskor.... főleg hogy a baba miatt egyedül kellett pakolnom.
A recepció. Szép tágas előtérben volt.
Ahogy az egész lépcsőház is az volt. Néha jót tett egy kis lépcsőzés....
S van ám lift is! Jól is jött a pakoláskor. Meg azért a nehéz gyereket sem hurcoltunk csak úgy fel-le a lépcsőn hobbiból :)
A szobánk kulturált, tiszta, rendes volt.
És még kiságyat is biztosítottak a babának, így nekünk most nem is kellett még azt is cipelni. Nagyon örültem, amikor kiderült, hogy ilyenre is van lehetőség.
Nekünk arra a pár éjszakára bőven elég is volt. Főleg amennyi időt ott töltöttünk.
A fürdőszoba rész a szokásos.
És volt még erkély is a szobához! Bár ha jól láttam, akkor itt minden szobához tartozik egy... ilyen az épület kialakítása.
Miután körülnéztünk megtaláltuk a játszó szobát is. Meglepett hogy tényleg családbarát igyekszik lenni a hotel és tényleg gondoltak az unatkozó, játszani kívánó gyerekekre.
Szupi! Egy kicsit mi is kipróbáltuk.
 Az étkező rész. Jó tágas és világos!
S ez a családbarát szálláshely még etetőszéket is biztosított. Így pont úgy tudtunk enni és etetni, mint otthon.
Az önkiszolgáló rész is teljesen rendben volt... tán nem volt annyira bőséges mint egy 8 csillagos hotelben, de szerintem mindenki, ahogy a mi igényünket is, kiszolgálta.
 Még a babának is jutott reggeli...
A vacsi pedig... bár az önkiszolgálós helyett inkább előre választós, éttermi kiszolgálós volt... viszont finom, és a mennyiség is bőven jó volt. Még Emilimnek is jutott...már amikor az ételre tudott figyelni a többi vendég helyett :)
Nekünk tetszett ez a hotel és a szálláshelyünk. Bár semmi luxus, semmi extra, csak amire tényleg szüksége van az embernek egy egyszerűbb kivitelű megszálláshoz. Viszont olyan közel van a fürdőhöz, hogy pusztán ez a tény minden másért kárpótol!