2016. június 29., szerda

Sárvár - Korona panzió

Sárvári nyaralásunk alkalmával a Korona panzió választottuk szálláshelyünknek. Bár szinte a város szélén volt, de az egyik legjobba helyen, amit az ember Sárváron el tud képzelni... szembe a fürdővel!
Többnapos nyaralásunk során a Korona panzió biztosított szállást számunkra. Ahogy beérünk Sárvárra szinte azonnal meg lehet találni, a jobb oldalon az épületek között szinte az elsők között virít téglavörös színével. Persze csak akkor, ha a bal oldalon található fürdő bámulása nem vonja el a figyelmet:) Mert a panzió szinte a fürdővel szemben az utca túl oldalán helyezkedik el!
Ez minden pénz megért, így hogy a fürdőzés volt a fő program. Nem mintha drága lett volna. Szerintem elég korrekt áron nyújtott szállást a Korona panzió számunkra (főleg a fürdő melletti szállodákhoz képest). Ha érdekel, akkor a weboldalukon minden megtalálható, KLIKK IDE.
Szóval nem nagy... de időben foglaltunk, úgyhogy még jutott nekünk egy szép nagy szoba. A szállás egészen újnak tűnt. Az alagsorban közösségi tér.
S a kávézó egyben az étkező is.
Nagyon modern és új volt az egész épület.
És még a szobánk is.
Bár a nyikorgó ágy rendesen megkeserítette volna a szomszéd szobában lakók életét, ha az a fal lett volna a közös... S nem azért amire gondolsz... hanem mert szegény ágy a legkisebb moccanásra is hajlamos volt hangot adni nem épp optimális állapotának. Egy kis csavarozás elkélt volna neki.

De amúgy szoba rendben volt, még hűtő is volt, és a fürdő is modern újszerű pompájában állt rendelkezésünkre. S bár a klímáért külön fizetni kellett volna,....
....de ezt is hamar megbocsátottuk a panziónak, amikor megláttuk a hatalmas erkélyünket. Csak ehhez a szobához, csak a miénk...  egy szép nagy erkély!
És a kilátás az út túloldalára, a fürdőre!
Csak a kétsávos úton kellett átszivárognunk (zebra egy kicsit odébb volt :( ) és szinte már ott is voltunk a fürdőnél. :)
Hát nem csodálatos?!? Ennél jobbat egy pár napos fürdőzéshez nem is kívánhattunk volna.... ezen az áron...
Szóval szobánk szupi volt... a családi szoba.... A benti parkolási lehetőséget nem is említve.
A reggeli kis panzió létére elég jó és változatos volt... Kérésre tojást sütöttek, virsli is volt, és lehetett használni konyhai kisgépeket, mint a toaster, szendvicssütő...

Szerintem a szállás méretéhez képest ez nagyon is megfelelő volt.

S a kávézó-étkező melletti közösségi térben a csocsó megszínesítette a reggelizés óráit.
Szerintem nagyon korrekt szállás. Örülök, hogy erre esett választásunk és hogy időben lefoglaltunk.
Ha nem vágysz túl sokra, túl nagyra, hotelre és szállodára.... csak a fürdőzéshez egy szupi kis szállás kell... akkor csak ajánlani tudom! Nekem nagyon tetszett!

1. Körülbelül 6 éve már terveztünk Sárvárra nyaralást, és akkor ezt a szálláshelyet néztem ki, le is foglaltam a szobát. Sajnos váratlan és hosszadalmas betegségem miatt le kellett mondanunk a nyaralásról, így utazás előtt 1-2 héttel a szállást is. Nagyon kedvesek és megértőek voltak, még kötbért se kellett fizetnem. Korábban is nagyon rugalmasan, segítőkészen álltak minden kérésemhez a szállást illetően, még a foglalásnál. Úgy hogy ezért én is mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a panziót. Örülök, hogy ti kipróbáltátok, és meg voltatok elégedve. Mi tavaly jutottunk el végül Sárvárra, de foglaltság miatt más szállást vettünk igénybe, bár szerettem volna ide menni.