2015. július 10., péntek

Hévíz - Hotel Sante

Hotel Sante

A hévízi hosszú-hétvégén ez a hotel volt a szállásunk színhelye. Látszik, hogy nem én intézem, mert sokkal szebb és jobb, mint amilyen szállodákban mi (én és anya) eddig megszálltunk. Ennyit számít, ha egy férfi intézi a szállást?!.... vagy csak ennyire a kedvemben akart járni?

Első közös többnapos utazásunkon, ami olyan gyorsan és hirtelen jött, mint amilyen gyorsan Szabolcs a szállást már le is foglalta, ez volt a szálláshelyünk. Hévízen nagyon sok szálloda, hotel és egyéb vendéglátó hely van, szinte egymás hegyén hátán. Csak választani kell, és hát a választás erre a gyönyörűséges hotelre esett.
Ezen a címen - H-8380 Hévíz , Nyírfa u. 1. - a GPS megtalálja. És hát aki látta a képeket a hotelról, az azonnal felismeri, ha már a kis utcákon kanyarog.
Nem is tudom, hogy mit is mondhatnék / írhatnék. Meglepetés volt számomra is. Nem én szerveztem, nem én intéztem, csak élveztem, hogy ilyen szép helyen szállunk meg. Ha bárkit is érdekelne a látottak alapján ez a szálloda, akkor a honlapjukon - http://www.hotelsante.eu/ - minden szükséges információt megtalál. Én meg addig megmutatom, hogy milyen jó volt a hotel, hátha kedvet csinál neked is.

Ez egy kívül-belül tetszetős hotel. Nagyon jól néz ki kívülről, egy kis kastély hangulatát idézi. A színek, a tornyok és az a sok-sok terasz....
Viszont a modern elemek sem hiányoztak.... a földszinten kényeztető pezsgőfürdő.
Nagy örömünkben, hogy ilyen szép ez a hotel, hamar be is tértünk, hogy a szobánkat minél hamarabb elfoglalhassuk.
Már a recepció is hangulatos és stílusos.
Nagyon korrekt, reméltük, hogy a szoba is legalább ilyen jó lesz.
És a lépcsőház! Bár a képekről nem látszik, de öröm volt rajta felgyalogolni.
A szoba amit választottunk....

... egy előszoba is tartozott hozzá.
Onnan nyílt a fürdő...
... ami szintén várakozáson felüli volt.

Nagyon szép szobát kaptunk. Kár, hogy az első éjszaka a szomszéd nem megfelelő fürdési szokásai miatt nem telt igazán jól. Amúgy jól éreztük magunkat, és ki is használtuk a méretes már-már lakosztály-szerű szállásunkat. Viszont erkélyünk nem volt.... minden nem lehet tökéletes.
Pedig tényleg nagyon szép hotel, igényes berendezésekkel. És még lift is van! Úgyhogy aki a nehéz csomagokkal érkezne.... nem gond.
Egy másik oldalról nézve...
A kocsi melletti zöld pedig egy játszótérhez vezet.
A hotel ablakából nézve...  valóban egy nagyon hangulatos játszótér van mindjárt a szálloda mellett.

Ja és a reggeli.... A svédasztalos reggeli az árban benne volt. A reggeliző helység nagyon jól nézett ki. Az egész napos élménybeszámolóban már említettem, hogy a hotel a 3 csillag ellenére nagyon guszta és meglepően különleges ételeket szolgált reggelire.
A dizájnos tálalás és több különleges falatka ellenére mi azért a jól bevált, megszokott reggelit választottuk. És bizony ez is finom volt, legalább annyira, mint amilyen jól kinéz.
Szóval.... nagyon szép szállásunk volt, Csak ajánlani tudom azoknak, akik arrafelé járnak. Az egyetlen baj talán az volt, hogy távol volt a fürdőtől és némi gyaloglás után jutottunk csak el a fürdőig. De nem baj.. nyaraláskor kell a mozgás, úgyhogy.....