Kirándulok, túrázok, élményekkel gazdagodok - S mind megírom, hogy lásd ,Magyarország mennyi látnivalóval és élménnyel Téged is vár.

S kérlek ne felejtsd, ez egy NAPLÓ, amiben SZEMÉLYES élményeim és érzéseim írom meg. Lehet hogy nem mindig tökéletes, de remélem hogy pont emiatt Neked majd jobb lesz!

2012. július 9., hétfő

Zamárdi - Szabad strand

2012-es pár napos balatoni nyaralásunkkor jártunk itt. A nagy melegben mi mást csinálhatna az ember, mint hogy fürdik egyet. A szabad strandokat előnyben részesítvén a Zamárdi látnivalók megtekintése után a zamárdi strandon igyekeztünk felfrissülni.
Délelőtt megtekintettük a Szamárkövet (ha még nem olvastad a bejegyzést, akkor KLIKK IDE) és utána felmentünk a Kőhegyi kilátóba is (ha még nem olvastad a bejegyzést, akkor KLIKK IDE). Akkor már éreztük, hogy nagyon meleg van és a nap többi részét fürdéssel kellene tölteni.
Úgyhogy meg is kerestük Zamárdiban a szabad strandot, legalább is az egyiket. Nem igazán készültem, hogy hol is fogunk fürdeni, úgyhogy csak mentünk a víz irányába. Az utcákon kanyarogva, szinte térkép nélkül is eltaláltam a partra. Zamárdiban a Margó sétány mentén végig szabad strand van.
Tipikus Balatoni-parti strand volt, szinte pont olyan volt mint Siófokon az aranypart. Nem is készítettem akkoriban a partról és egyéb lehetőségekről képet (tudod... nem gondoltam, hogy majd egyszer blogot írok), úgyhogy higgyétek el, hogy egész jó kis partszakasz volt.
Viszont a kilátás! No az már egy kicsit más volt, mint mondjuk Siófokon. Itt a távoli túlpart nem is volt olyan távoli, és az egyik hírességünket szabad szemmel is csodálhattuk, még  fürdőzés közben is.
Fürödtünk is, pihentünk... és hamar elment a délután.
Bár én nem vagyok olyan nagy Balaton-rajongó, de egész jó a Zamárdi strand. Emlékeim szerint a víz is jó volt, ekkora strandon azért figyelnek arra, hogy a sok látogató azért a vízben is és a parton is jól érezze magát. Úgyhogy ha a Balatonban szeretnél fürdeni....