Élménytérképem !!!

2014. április 13., vasárnap

Orfű - Kilátó

Orfű és a kilátó esete
2014-ben, amikor tavasszal Medvehagyma-fesztiválon voltunk, a nem túl tartalmas időtöltés mellett mint gyors plusz program gondoltam, hogy megnézhetnénk a  kilátót, amit a neten láttam én is. Hasonló képekkel reklámozták, mint ez.... hogy bizony ez Orfű kilátója.

Nagyon lelkesen megnéztem még otthon, hogy hogyan lehet ide eljutni. Mutatja a térkép, van ide még gyalogos útvonal is, de még kocsival is fel lehet jönni idáig (ott is áll a szuzim a szélén! látod?!) 
Node! Ha valaha is arra gondolnál, hogy Te is megnézed... NE tedd! Ugyanis szomorúan vettük tudomásul, hogy ez a kilátó már nem kilátó. Szegényt megfosztották ettől a jogától és szerepétől. Ott-létünkkor már csak egy átjátszó volt. Feljáró lezárva.... Lépcső, szabályokat mégse betartóknak?.. Nincs! Visszaszedték! úgyhogy még ha akart volna az ember se tudott volna felmászni. Volt kilátó... nincs kilátó.... Látod?... szegény teljesen szét van esve, még a csavarjait is elhagyta, úgyhogy egyáltalán nem lett volna biztonságos, még jó hogy áll.
Szomorúan nyugtáztam hogy ez van... Megkerestem a környék legmagasabb bevehető pontját... Lásd ez a fa asztal volt az. És megkönnyeztem ezt a tragédiát, és hogy potyára jöttünk fel. Még jó hogy kocsival jöttünk, és nem a gyalogos megoldást választottam.
Sajnos kilátó nélkül nincs mit ki-látni. Orfű felé a házak és fák felett nem lehet ellátni kilátó nélkül (pedig nagyon szép lenne Orfűt ilyen szemszögből látni). A másik irányba pedig egy lankás domboldal és mezők vannak.... nem különösebben izgalmas.
A nagy felismerések után mentünk is tovább utunkra. Na ez volt Orfű és a kilátó esete!
Persze ha arra jársz és időd, kedved engedi, akkor megnézheted, hogy még mindig változatlan-e a helyzet, vagy azóta pótolták-e a hiányzó csavarokat és raktak-e vissza lépcsőket, netalántán újra kilátóként funkcionál.

Kedves Olvasó! Örömmel írhatom, hogy egy Olvasóm visszajelzése (2019.07.26.) alapján a kilátó újra kilátó és látogatható! Fantasztikus kilátással az Orfűi tóra! Aki arra jár ne hagyja ki... 

 Járd meg! Nézd meg! Éld meg Te is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése