Élménytérképem !!!

2015. május 28., csütörtök

Dél-Alföldi kirándulás

Kedves Olvasó!

Örömmel jelentem, hogy az elmúlt hetekben az Alföldön jártam, kirándultam, nyaraltam!
Ha Te is úgy gondoltad eddig, hogy az Alföldre nincs miért menni, akkor kövesd a folyamatosan bővülő élménybeszámolóimat az elkövetkező hetekben.
Több mint egy hét alatt rengeteg mindent láttam, és szeretném ezt neked is megmutatni. Városok, látnivalók, fürdők, kastélyok, és egyéb érdekességek, a többnapos Dél-Alföldi körutazásunk igazi kaland volt a javából! 
Tarts velem az elkövetkező hetekben és igyekszem mindent megmutatni Neked is! Az eddigi szokásoktól eltérően a hatalmas nagy információs anyagra és a Te várakozásodra való tekintettel most más módszerrel próbálom az utunkat és a látnivalókat megírni. Arra gondoltam, hogy talán jobban örülnél, ha minden nap, de legalább is nem heteket várva, olvashatnál egy-egy újabb bejegyzést. Ezért most nem egy egész nap teljes, több-bejegyzéses élménybeszámolóját készítem el egyszerre, hanem folyamatában, ahogy időben haladtunk írom meg őket, és amint megvan egy, már osztom is. Ez a terv... hogy gyakorlatban fog-e ez működni, majd kiderül. De remélem, hogy már Te is alig várod, és izgalommal teli fogod követni a virtuális utazásunk.

Üdv
Kinga

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése