Kirándulok, túrázok, élményekkel gazdagodok - S mind megírom, hogy lásd ,Magyarország mennyi látnivalóval és élménnyel Téged is vár.

S kérlek ne felejtsd, ez egy NAPLÓ, amiben SZEMÉLYES élményeim és érzéseim írom meg. Lehet hogy nem mindig tökéletes, de remélem hogy pont emiatt Neked majd jobb lesz!

2015. május 29., péntek

Szeged - Tisza Sport Hotel

Tisza Sport Hotel
2015-ös szegedi kirándulásunk során a Tisza Sport Hotelban szálltunk meg 2 északára. Sikerült egy kuponos akció keretén belül kedvező szállásra szert tenni. Kicsit retrós a szálloda kinézete, de persze nem a külső számít.

Meglehet belül se egy luxusszálloda, de nekünk és a célnak megfelelt. Főleg, hogy a kupon ára a fürdőbelépőt is tartalmazta! és egy vacsorát is! Kedvező ajánlatok és korrekt ár-értékarány!!
Ehhez képest úgy gondolom, hogy a szobánk is nagyon rendben volt, pont olyan volt, amilyennek egy normális szállodai szobának lennie kell.
Bár a kulcs megoldás érdekes volt. Vártam volna a modern lehúzó-kártyát. De itt a kulcs méretét sokszorosan is meghaladó bilétás módszer volt a szokás. Végül is... magunkkal úgyse vittük volna.
A szobánk egész jó volt. Még hűtő is járt a szobához. Cserébe, vagy csak véletlen (nem tudjuk, nem kérdeztük, mert nem volt fontos) a TV-hez nem találtuk a távirányítót, akárhogy is kerestük. Viszont a wifi az úgy tűnik, hogy már minden ilyen helyen alap, ahogy itt is. Ennek örültem.
A pihenőhely, azaz az ágyak. És még erkélyt is kaptunk!, ami a városra nézett! Ennél többet nem is kérhettem volna. Teljesen megfelelt az 'egész nap kirándulunk és este majd hullafáradtan beesünk az ágyunkba' igényünknek.
Ennél több tényleg csak akkor kell, ha valaki a szállodában akarja eltölteni az egész napot.
A fürdő is rendben volt. A szokásos paraméterezés.
És még reggeli is járt. Bőséges svédasztalos, ahogy írták. Lehetett enni amit csak akartunk. Bár a kávé nem volt ínyünkre, de vésztartaléknak egy automata is volt a helyszínen.
Kár, hogy rendes étterme nincs a hotelnek, azaz helyben nem főztek. Így vacsorázni már máshol kellett, de a kupon erre is tett ajánlást. Úgyhogy rendben volt ez is. (Amúgy se szoktunk vacsorára visszaérni a szállodába, úgyhogy nem volt most se probléma.)
Bár nem a belvárosban van a hotel, úgyhogy némileg gyalogolnunk kellett, hogy eljussunk a városba (parkolódíjat ugyebár miért fizetnénk, ha van lábunk és nincs is olyan messze), de nem nagy séta. Viszont a fürdő közel volt! Mindent tekintetbe véve egy normális szállás, tűrhető áron, amit szép kártyával is lehet fizetni, és a kuponos ajánlatait is megéri megnézni a neten.
Aki nem luxusszállodára és szolgáltatásra vágyik, hanem csak egy megfizethető éjszakai szállást szeretne, az ne felejtse,  hogy a Tisza Sport Hotel is várja az érdeklődőket.