Élménytérképem !!!

2015. október 3., szombat

Harkány - Hotel Arborétum

Hotel Arborétum

Siklósi hétvégénken egy éjszakát szerettünk volna a közelben tölteni. Ahogy a napi élménybeszámolóban is írtam (ha még nem olvastad volna KLIKK IDE) a villányi fesztivál miatt elég nehezen találtunk szállást, de végül is ez a szép szálloda 'fogadott be' minket.
Szinte már dél volt mikor ezt a szállást találtuk. Nagy szerencsénk volt, úgyhogy mentünk is hamar, hogy időben becsekkoljunk (nem aztán más elhappolja a lehetőséget).
A hotelt nagyon könnyen megtaláltuk. Harkányból Siklós felé vezető úton az erdőnek álcázott arborétum közepén lapul ez a szép hotel. A cím: 7815 Harkány, Siklósi út 21. (a GPS biztos készséges, de ha jól figyeled a Harkányból kivezető úton a fákat, no meg a táblát, akkor biztos, hogy anélkül is odatalálsz.)
Nekem elsőre nagyon megtetszett. Hangulatos szálloda, és az erdő körülötte nyugodt, romantikus hangulatot árasztott. 
És amikor betértünk akkor még jobban megtetszett. Ilyen szép előteret! A hotel csak 3 csillagos, de ha csak ezt az előteret látná az ember, talán többet is gondolna. Nagyon szép volt.
 
És ez a lépcső és terasz kombináció...

Az előtértől el voltam ragadtatva.
A szobánktól már nem annyira. De szerintem korrekt szoba volt, célnak abszolút megfelelt. 
Ágy, szekrény, tv... külön helységben fürdő és WC....

.... és még erkélyünk is volt!  Igaz, hogy a hideg miatt nem igazán tudtuk kihasználni... értem ez alatt pl. a kellemes reggeli kávézást.... de a helyszín adott volt.
Tán a fürdő helyiség egy kicsit szocosnak tűnt, és a tükör használatához kellő magassággal vagy legalább egy hokedlival kellett rendelkezzen az ember.... de egy éjszaka erejéig nem okozott számottevő gondot. És ki tudja... talán nem így oldották meg minden szobában.
Szóval nem volt rossz, pont olyan volt amilyennek egy átlagos, normális szállodai szobának legalább lennie kell.
Úgyhogy nem panaszkodom, és szívesen jönnék még ide vissza. S akit szintúgy érdekelne... akkor a szálloda honlapján - http://arboretumharkany.hu/hu/ - minden szükséges információt megtalál.
Egyébként ott a recepció mögött nyíló ajtó vezetett az étkező részhez.
Szerintem ez is korrekt volt, amilyennek lennie kell. A körbe sokablakos fal hangulatossá varázsolta, bálterem hangulatát idézte.

Bár Szabolcs némileg kifogásolta a reggeli választékot, de nekem nem volt vele semmi bajom. Volt hogy ennél szánalmasabb reggelikkel utaztunk végig napokat.... megedződtem. :) Sőőőt.... ha csak az otthoni reggelimhez hasonlítom... jó volt! 
Nekem tetszett a szállás, főleg, hogy az utolsó pillanatban a semmiből ilyen tök jó hellyel segített meg minket a Jóisten. És akinek nincsenek túl nagy igényei, az most már tudja, hogy hol keresse.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése