2023. április 7., péntek

Budapest - Vitta Hotel Superior Budapest, szálláshely

Budapest - Vitta Hotel Superior Budapest

Budapesti kirándulásunk a nm épp kedvező időjárás miatt szinte az utolsó pillanatban állt össze, s olyan képlékenyen, hogy szállásfoglalás nélkül indultunk meg! Nem igazán csinálunk ilyen merész dolgot... de az utóbbi időben egyre többször előfordul.
Így hát az utolsó pillanatban kerített szállás mindig izgalmas meglepetésként fűszerezi a kirándulásunkat... ahogy most is.
Szóval szállás nélkül kerekedtünk fel, és az első látnivaló megtekintése közben beszéltük csak meg, hogy maradni kellene, no meg hogy hány éjszakára. Merész!!!
Még jó hogy létezik a Booking ! Különben ilyet egy épeszű ember nem is merne csinálni... és még így is reménykedünk, hogy lesz olyan ajánlat, ami elfogadható minden fontosabb tényezőt figyelembe véve. Szerencsére akadt... és a választásunk a Vitta Hotel Superior Budapest -re esett.
Inkább a város szélén található a szállás... de a másnapi tervünket tekintve, hogy bejárjuk a Margit-szigetet, nagyon is kedvező volt.
Akinek persze több ideje van  informálódni... a hotel weboldalán: http://vittahotelbudapest.com/  megteheti. Így utólag megnézve... nem is rossz.
Csak épp akkor nem volt erre időnk, hagytuk magunkat meglepni!!! És már mentünk is az alig egy órával azelőtt foglalt szálláshelyre! Nem semmi, hogy Bookinggal milyen bátrak lettünk!

A út mellett fekvő hotel nem volt egy feltűni épület... még a táblák, kiírások se segítettek....úgyhogy nagyon figyeltünk, hogy hol is kell majd megállni, vagy bekanyarodni. Meglepődtünk, amikor a Penny üzlethez irányított be. Az épült alsó részének egy része ugyanis egy élelmiszerbolt! Háááát... láttunk már különleges dolgokat... de az élet mindig meg tud lepni.
Az épület előtti kis egy-autó-sornyi parkolóban már volt hely... úgyhogy a bolt parkolójában álltunk meg, ami az épület mögötti részen volt.
És hogy ezekután mit vár még az ember... igazából semmit... és akkor nincs csalódás és még jó is lehet.
A fogadó-hall....

Kellemes volt a hotel... semmi extra, semmi túlzás... amolyan pont jó.
Rendes, korrekt recepció, lift is volt, még ha a türelmünk nem is tudta kivárni, hogy megérkezzen és az első emeletre azzal menjünk.
Meglepő volt, hogy milyen sok szoba volt...a hosszú folyósó egészen más hatást keltett... kívülről nem is lehetett ezt érzékelni.
A szoba, amit kaptunk, azt hiszem, hogy a célnak és elvárásainknak abszolút megfelelt.
Bár az ágy nem volt az a kifejezetten franciaágy... és mondták is mindjárt érkezésnél, hogy sajnos csak így tudják megoldani.... De kreatív voltam... egy kis összetolás... az a kis rés meg mit számít.
Korrekt szoba volt.. tévét is volt.. meglepően sok szekrénnyel... és még hűtő is.
És a fürdő is igényesnek tűnt.
Szóval bőven jó volt a két éjszakára, amit itt töltöttünk.

És mivel a foglalásban a reggeli is benne volt.. ezért azt is kiélvezhettük:
Letisztult stílusú étterem található a hotel bejárata mellett.  Egyszerű és nagyszerű... úgy ahogy a felkínált svédasztalos reggeli is.
Most nem mertem több képet készíteni, mert meglehetősen sokan voltak... a kiszolgáló személyzet is... és szó mi szó, annyira elvonta figyelmünket az időjárás miatt aggodalom, hogy nem is vettem észre, hogy a szokásos emlékek nem készültek el.

A hotel az árához képet korrekt volt...még ha nem is tökéletes... De aki nem luxusra és sok csillagra vágyik, hanem egy kulturált, megfizethető szállásra,....és a városi elhelyezkedése is kevésbé fontos... azoknak ajánlom ezt, mint élhető lehetőséget! Belülről sokkal jobban néz ki, mint azt az ember a külsöjéről gondolná!