Élménytérképem !!!

2013. április 28., vasárnap

Dobogókő - Walden Hotel

Dobogókő - Walden Hotel
A dobogókői kirándulásunk szálláshelye, a Walden hotel. Mint már említettem egy kedves ismerőstől kaptam ajándékba a szállás kupont, ami két éjszaka eltöltésére jogosított. Erre építettük a Dobogói hétvégi kirándulást is.
Nem is gondoltam volna, hogy ilyen szép szálláshelyünk lesz itt fent a Pilisben. A térkép szerint Dobogókőre, a kilátóhelyet megcélozva el is lehet jutni a hotelhoz. A megfelelő elágazásnál már táblák jelzik, és már ott is volt.
Hááát.... nem gondoltam hogy ilyen szép szálláshelyünk lesz.
Akkoriban (2013) ugyebár nem tudhattam, hogy egy napon blog is lesz. Így a képek tudatosság híján foghíjasak. De azóta (2014) újra eljutottunk, és nézd csak meg az újabb bejegyzést is KLIKK IDE.
A szobánk nem volt rossz... úgyis csak az éjszakákat töltöttük itt.

A kirándulás után már másképp festett :)
És a kilátás a szobából!
A hotel körül nagyon szép kert van. Mint egy kisebb park.

Nekem tetszett a szálloda. Főleg, hogy korábban hasonló élményben nem nagyon volt részünk. Igazi öröm volt, hogy ide is eljutottunk.
Arról nem is beszélve, hogy milyen jó volt innen kirándulni menni és este fáradtan itt megérkezni!
Szóval ha Dobogókőn ottalvósan kirándulni szeretnél... ez egy jó kis szálláshely.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése