Élménytérképem !!!

2016. szeptember 28., szerda

Volt kép, nincs kép...

Kedves Követő/ Olvasó/ Látogató!


Szomorú hírként szeretném közölni, hogy a Google a mai nappal megszüntette a Bloggeren belül a diavetítés funkciót.  Így mától nem láthatóak a számomra kedves képeim vetítései. 


Szerintem a diavetítés feldobta blogom, nagyon szerettem, és tán még inspirálóan is hatott rád/ rám/ mindenkire, úgyhogy nagyon fájdalmasan érintett, hogy a Google a folyamatos fejlődése és fejlesztése ellenére ilyen hátralépést tett. 
Bár a Google fantasztikus módon biztosítja a képek tárolását, de a Picasa felszámolásával együtt a diavetítési funkció is eltűnt. A Google szerint számos más módszerrel megoldható ez az igény, úgyhogy nagyon lelkesen elkezdtem utána olvasni. Sajnos csak temérdek kritikával, nem tetszéssel, és nem épp optimális pótlólagos megoldásokkal találkoztam.
Érthetetlen, hogy a Google miért nem tartotta fontosnak ezt a funkciót, amikor világszerte sokan használták, főleg, hogy amit én használtam a Google saját fotótárából gazdálkodott. A képek egy helyen, de mégis mindegyik Google alkalmazás számára elérhetőek voltak. Ennél praktikusabban már nem is működhetett volna.... de most mégis vége.
Sajnos egyelőre nem tudom, hogy ezt a funkciót hogyan tudnám pótolni, úgy, hogy ne kelljen egy külső programmal szenvedni, a korlátai miatt mérgelődni, a képeket duplikálni és azokat még máshova is felmásolni. 

Szomorú, de ez van... blogom most egy ideig uncsibb lesz. És sajnos eléggé kedvem szegte blogírás terén. De remélem, hogy nemsokára a Google a sok kritika láttán belátásra tér, és egy napon újra képeim diavetítésével lehet érdekesebb a blogom.

üdv.
szomorú Kinga


1 megjegyzés:

  1. Óóó igen, én is nagyon mérges vagyok a picasa megszüntetése miatt. :(
    Remélem azért találsz majd valami kedvedre való megoldást! Hiányoznának az kalandjaid :)

    VálaszTörlés