Élménytérképem !!!

2018. július 26., csütörtök

Deseda-tó és hajókázás

Deseda-tó - Hajókirándulás

Kaposváron a Deseda-tó környékén tett kirándulásuk során láttam, hogy nem csak egy hatalmas csodaszép tó van amit megnéz az ember azt tovaáll, hanem túrázási lehetőség is..., no meg a strand..., meg a múzeum.., és még hajókázni is lehet! Úgy éreztem, hogy ezt a hajózást mindenképp ki kell próbálnunk!
Miután kiderítettem, hogy azokban a napokban is indítanak-e hajókirándulást, már terveztem is, hogy mikor és hogyan tudunk részt venni egy ilyen utazáson, illetve élményben.
Arrafelé tett gyors sétán megnéztem a kírást... no meg kérdeztem is, biztos, amit biztos.
S úgy tűnt, hogy megfelelő jelentkező esetén már indítják is a hajót. Biztosra mentünk, és az első járat időpontjára már ott is voltunk.
A hajózási lehetőséget pedig a tó partján található Fekete István Látogatóközpont mellett kell keresni. A hajó szinte az épület mellől indul. Információ, jegyváltás mind az épület belsejében lehetséges.
Minden szükséges információ tekintetében - nyitva tartás, utak indítása, tudnivalók, árak, elérhetőségek - a legjobb ha a Látogatóközpont honlapját keresi fel az ember - KLIKK IDE.
Nem kellett sokáig várnunk, nagyon hamar meglett az szükséges létszám, ahhoz hogy indítsák a hajót. És már fent is voltunk a hajón....babástúl!!!
Onnantól hogy felszálltunk élvezet volt minden perc! És bár én Emili babám biztonságával voltam elfoglalva... de még így is öröm és élvezet volt!
Láthatóan nagyon érdekelte az amit látott... 

...a víz, ahogy fodrozódik,..
...a táj,... ahogy mozogtunk...
Ki ne élvezte volna ezt az élményt!
Hát még ezt a csodálatos látványt! 

Fantasztikus élmény volt. Én már nagyon rég hajóztam, idejét se tudom már, úgyhogy nagyon jól esett!
Emili babám meg most hajózott életében először! 
Még 1 éves se volt akkor és már hajókázott... még ilyet... micsoda baba-kor!
A hajózás nagyon biztonságos volt... két ember is ügyelt arra, hogy a hajó jól haladjon és az utazók biztonságosan 'túléljék' ezt a csodálatos utazást.
S nem mindig csak a vizet néztük. A kis társaságnak köszönhetően kellemes beszélgetések is születtek az út során.
Így aztán egyáltalán nem volt unalmas... se erre, se arra tekintve. Micsoda élmény!
Ez a tóvidék! Bár nem túl nagy, és az átlagos természeti képet hozza...de mégis... rabul ejt a varázsa! Így hajóról szemlélve meg még inkább.
Kellemes, hangulatos, nyugodt, békés környezet, ami pozitívan inspirálja és tölti fel az embert! Felénk sajnos nem sok hasonló tó van, úgyhogy megérintett a tó és a tó melletti látnivalók és lehetőségek szépsége és változatossága!
A Látogatóközpont a hajóról nézve. Hamar megjártuk az utat... talán túl hamar is... még maradtam volna, vagy mentem volna hosszabb hajóutat is. Amire egyébként érdeklőség, árazás és személyek függvényében van is lehetőség!
De nekünk most ennyi időnk volt. No meg nem tudtam, hogy Emili babám hogyan fogja viselni a hajózást! Ez az út és hossza pont megfelelőnek tűnt. Viszont láthatóan élvezte! Úgyhogy remélem, hogy majd a jövőben még lesz lehetőségünk itt, vagy akár máshol újra hajókázni egyet.
Nekem nagyon tetszett a hajókirándulás! Csodálatos lehetőség egy másfajta kirándulásra és másfajta élmények megélésére. Itt a Deseda tónál ezt minden szempontból elfogadható módon lehet ezt megélni, úgyhogy mit is mondhatnék....

Járd meg! Nézd meg! Éld meg Te is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése