Élménytérképem !!!

2018. május 16., szerda

A közvélemény kutatás eredménye...

Kedves Olvasó / Látogató...

Sajnálattal jelentem, hogy a 'Blogger' a közvéleménykutatás modult megszüntette, így a meglévő sem funkcionál tovább. És úgy tűnik, hogy a jövőben ilyen formában már nem tudom véleményed kérni.


Igaz, hogy a jelenlegi sem volt nagyon sikeres (már mint hogy kevesen klikkeltek és nyilvánítottak véleményt). Viszont ebből is azért leszűrtem a lényeget... Van pár kitartó olvasó/követő, akik ismerik és nézik az élménytérképemet. Meglehet, hogy ennyi az össz látogatóm... de akkor is örülök, hogy legalább ennyien néha-néha ránéztek oldalamra és talán még ötletet is gyűjtötök, vagy csak egy jót mosolyogtok újabb és újabb, hol jobban, hol kevésbé jól sikerülő kirándulásaimon. A többieket meg várom szeretettel!

A korábbi közvéleménykutatás eredménye pedig... ahogy láthatod is.. a nagy képek nyertek. Úgyhogy ahogy már 2017-ben is, a továbbiakban is a nagyméretű képek lesznek láthatóak a bejegyzésekben. Így legalább tudhatod, hogy a kis képes írások még 2017 előttiek, a nagy képesek meg azutáni évekből valók.
Sajnálom, hogy ilyen formában a jövőben már nem kérdezhetek az oldalamon.
DE hátha találok majd valami másik utat.....
Addig is... köszönöm eddig véleményed és segítséged. Remélem, hogy továbbra is tetszik az oldalam. Ha van esetleg bármilyen fantasztikus ötleted, akkor megírhatod e-mailben is. :) .... vagy akár a facebook oldalamon.

Üdv. Kinga

2 megjegyzés:

  1. Szia Kinga!

    Én nagyon szeretem a blogodat, sokszor csak itt találom meg a kirándulásunkhoz szükséges információt:) Nagyon hasznosak a posztok!

    Én is mindig megírom a blogomon amerre járok, jó itt inspirálódni merre lehetne még menni:)

    További jó kirándulást!

    Üdv.
    Rebeka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Rebeka!
      Köszönöm szépen! Olyan jó ezt hallani! Pont ez volt az egyik cél, hogy a kirándulásoknál, látnivalóknál pontosabb képet adjon, mint amit egyéb oldalakon látni/találni lehet. És ha már úgyis utazunk, és úgyis rengeteg képet készítek, akkor miért nem mutathatnám meg, hogy mi is várja az érdeklődőt.
      Megkérdezhetem, hogy milyen blogod van, már mint hogy mi a neve? Mert hát nekem is kell valahonnan inspirálódnom... :)

      Törlés