Kirándulok, túrázok, élményekkel gazdagodok - S mind megírom, hogy lásd ,Magyarország mennyi látnivalóval és élménnyel Téged is vár.

S kérlek ne felejtsd, ez egy NAPLÓ, amiben SZEMÉLYES élményeim és érzéseim írom meg. Lehet hogy nem mindig tökéletes, de remélem hogy pont emiatt Neked majd jobb lesz!

2016. április 15., péntek

Gyula Panzió

2016 tavaszán új útitársam úgy döntött, hogy ő szeretnée elmenni a Gyulai Pálinka fesztiválra. S mivel nem voltam ellene, és azért Gyula elég messze van tőlünk, ezért szállás is kellett. A Gyula panzió lett a szálláshelyünk két éjszaka erejéig.
Mivel későn kezdtünk el szállás után nézni, ezért túl sok lehetőségünk nem maradt. De azt hiszem, hogy ezzel a panzióval azért jól jártunk. Főleg, hogy nemcsak hogy szép helyen van, de még a központban is... a vár is és a szökőkutas központ is könnyű sétával megközelíthető távolságokra van. Azt hiszem, hogy talán ez volt az egyik, ami a legjobban tetszett a panzióban... nagyon jó helyen van.
Persze méretéből és csillagainak hiányából kifolyólag nem kell túl sokat várni. Viszont jutányos áron tudtunk megszállni, még fesztivál idején is. A panzióról bővebben a saját honlapján még több minden olvasható... cím.. árak... képek a szálláshelyről és szolgáltatásokról. De még a helyi látnivalókat is összegyűjtötték az oldalukon! KLIKK IDE és láthatod.
Ha megnézed az oldalukon a képeket, akkor láthatod, hogy milyen aranyos panzió. És a házigazdák! Ők igazi házigazdák voltak minden tekintetben. Érkeztünkkor fogadó italt is kaptunk! Mi mást.. főleg pálinkafesztivál idején... mint pálinkát! Nagyon kedvesek és segítőkészek volt. A bizalom itt még ismert volt.
Bár kicsinek tűnt a panzió - de hát ekkorka kis utcasarokra.... A szobánk se volt annak a félelmetes nagynak mondható. De nekünk megtette, amennyit ott tartózkodtunk (szinte semmit, mert mindig kint voltunk a városban) és az alváshoz bőven elég volt.
A fürdő viszont tágasnak mondható volt.
S a reggeli... pont ahogy a honlapjuk képein.
Jobb ha tudod... nem ám úgy jársz mint mi, hogy abban a hitben mentünk oda, hogy svédasztalos reggelit kapunk :) . Egy kicsit furcsa volt... egy kicsit más.... De nem maradtunk éhen, sőőőt... meg se tudtuk mind enni (persze lehetett volna repetázni, csak épp a választás lehetőségével nem lehetett élni). Talán ez fájt Szabolcsnak, hogy nem tudott a választás lehetőségével élni. Nekem meg az, hogy a reggeliben nem volt benne a kávé.
Megszoktam már én is, hogy a tea és a kávé az a reggelihez jár (ha már egy reggeli benne van az árban). S bár van egy automata a recepciónál... sajna pénzért... de úgy akkor sem az igazi. Azért csak jobban esik, ha azt a kávét a reggeli közben/után kényelmesen tudja elszürcsölni az ember.

Aki nem vágyik többre, csak egy kellemes, kényelmes szállásra gyulai kirándulása idején, vagy épp fesztiválkor... annak ez egy tökéletes szálláshely lehet.