Élménytérképem !!!

2023. április 9., vasárnap

Húsvéti Meglepetés...

Húsvéti Meglepetés..... bár ezt úgyis megosztottam volna Veletek!!
De ha már pont húsvét előtt botlottam bele...

Kedves Olvasó!

Magam is meglepődtem, hogy mibe botlottam pár napja az egyik üzletben. Mo. különböző tájegységeinek a látnivalóit, túrázási lehetőségeit összefoglaló füzetecskékre lettem figyelmes. Nem is egyre! Nagyon rácsodálkoztam és az öröm fogott el, hogy Magyarországon ilyen méretű kezdeményezés, program és információs-adatbázis található a kirándulni vágyók számára. El is hoztam mindegyikből egyet. Aztán feltűnt, hogy lenne még több is.
Bár kezdetben azt hittem, hogy csak pár szupi könyvre bukkantam... de mivel ma már minden digitálisan is megtalálható a neten.... és aki gondolkodik, akar, majd keres is....az bizony talál is!!

Meglehet, hogy Te erről már réges-rég tudtál, hallottál... talán már kirándulásaid része, ötlet-adója, segítője. De nekem az elmúlt évek nagyon kimaradtak, főleg ami a magyarországi kirándulásokat illeti, ezért számomra nagy felfedezéskét és újdonságként szolgált, hogy Mo-on már ilyen mértékben és szinten támogatják a kirándulni, túrázni vágyókat.
Hol van már az a régi világ... még a 2015 előtti... amikor úgy kellett minden hasznos, segítő információt szó szerint vadászni/ bányászni az internetről. És most meg már itt van ! Itt van minden könnyedén elérhetően! Ingyen! S olyan minőségben, hogy az embernek egy szava se lehet!

Létezik egy https://aktivmagyarorszag.hu/ oldal, ami úgy tűnik, hogy minden energiáját arra tette fel, hogy a túrázni, kirándulni vágyó embereknek messzemenően segítő információkat nyújtson, és arról akár könyveket/füzeteket készítsen! Ezen projekt nyomtatott eredményéivel találkoztam.... és LENYŰGÖZÖTT !!! 
Otthon pedig nem hagyott a kíváncsiság és utánanéztem. S lám! csodálkozva láttam, hogy Mo-on ilyen szinten elkezdték támogatni a kirándulásokat !!! Egy egész weboldal, és mellette számos kiadvány, egy egész sorozat!

EZ az én AJÁNDÉKOM számodra húsvét alkalmából, hogy megosztom veled ezt az információt.


Továbbá megcsinálom, hogy a jövőben ezeket a könyveket akár a blogom keresztül is elérhesd, ha épp úgy gondolnád. A linkre kattintva közvetlen a kiadványok gyűjteményének oldalára kerülsz, ahol bármelyiket bármikor meg tudod nézni és le is tudod tölteni.

Kívánom, hogy ezek az értékes írások számodra is legyenek inspirálók és hasznosak a jövőbeli kirándulásaid tervezésénél is és azon élmények megélésénél is!
És ne felejtsd...

Járd meg! Nézd meg! Éld meg Te is!

Ui.: Bárcsak már évekkel ezelőtt is lett volna ilyen, azt hiszem, hogy sokkal több mindent láthattam volna Magyarországból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése