Kirándulok, túrázok, élményekkel gazdagodok - S mind megírom, hogy lásd ,Magyarország mennyi látnivalóval és élménnyel Téged is vár.

S kérlek ne felejtsd, ez egy NAPLÓ, amiben SZEMÉLYES élményeim és érzéseim írom meg. Lehet hogy nem mindig tökéletes, de remélem hogy pont emiatt Neked majd jobb lesz!

2016. május 27., péntek

Hévíz - Majerik Hotel

Majerik Hotel
Egy újabb Hévízen töltött hosszú-hétvége, s a szállásunk most a Majerik hotelben volt. Ezt a szállást is egy kuponos oldalon találtuk felettébb kedvező áron. S az utolsó pillanatban még fel is tudtuk használni a kupont, és még jó időjárást is kaptunk erre a hétvégére.
Már csak azért is örültem a lehetőségnek, mert szinte a város központjában volt. Nem kellett autózni se a Tó-fürdőig, és az esti városi élet megtekintéséhez....  és még az ára is jó volt.

A hotelt a Hévíz, Erzsébet királyné u. 9, 8380 címen lehet megtalálni (legalább is a saját honlapjuk, mint segítség ezt mutatja, nézd csak meg KLIKK IDE, és ezen kívül sok információt láthatsz, a lehetőségeken át, a saját kedvezményes csomagjaikig minden megtalálható). A belső udvarban némi ellenszolgáltatás cserébe tuti és biztonságos parkolást biztosítanak. A parkolás ezen a környéken amúgy sem tűnt egyszerűnek, úgyhogy a hotel nyújtotta lehetőség még mindig jobb volt.
A szoba amit kaptunk egész jó volt. Főleg, hogy nem is csak egy szobát kaptunk, hanem kettőt is :) Már mint afféle apartman jellegűt, vagy tán családi szoba volt. De volt egy 'nappali'...

... és egy rendes hálószoba is.
No meg erkély!
Kettő is! Ezt a luxust! Egy kicsit még én éreztem magam rosszul, hogy miért kettőnknek adtak egy ekkora szobát. De hamar elmúlt a 'rosszérzés'.... ők tudták.... mi meg élveztük!
A kilátás Hévíz városára, vagy inkább erre az épületek közötti belső udvarra. De ebben a városban kilátás terén nem kell nagy csodákat várni. Sőőőt! Ha már erkély van, az csudajó!
A fürdő abszolút szuper volt.
És hogy mennyire jó volt a szállásunk?!.... hát ennyire :D
A reggelizésben - mert hogy a reggeli járt a szálláshoz - sem találtam kifogásolnivalót.

Majdnem hogy mi szem-szájnak ingere.... majdnem...
De igazából csak ezzel a kávégéppel nem voltunk kibékülve... valahogy nem olyan volt a kávé, ami jól esett volna. S mily kardinális kérdés ez kora reggel,... s mily meghatározó momentum, ami az egész napot meghatározhatja.... Hát meg is határozta a miénket, mert hogy reggeli után a városban fürdés helyett kávé után indultunk meg elsőnek (de csak a hotel melletti étteremig jutottunk).
Ezt leszámítva, azt hiszem, hogy ebben a hotelben, ahhoz képest hogy mennyit fizettünk... bőven jó dolgunk volt!
S látod... a hotel épületéből lehet látni a Tófürdő bejáratát!
Ennyire szupi helyen voltunk! Az más kérdés, hogy ez a bejárat éppen akkor még nem volt nyitva :(
Szerintem tök jó szálláshely azoknak, akik nem luxusra, sok csillagra vágynak, és mégis a fürdőhöz a lehető legközelebb szeretnének lenni.