Élménytérképem !!!

2012. július 9., hétfő

Zamárdi - Szabad strand

Zamárdi - Szabad strand
2012-es pár napos balatoni nyaralásunkkor jártunk itt. A nagy melegben mi mást csinálhatna az ember, mint hogy fürdik egyet. A szabad strandokat előnyben részesítvén a Zamárdi látnivalók megtekintése után a zamárdi strandon igyekeztünk felfrissülni.
Délelőtt megtekintettük a Szamárkövet (ha még nem olvastad a bejegyzést, akkor KLIKK IDE) és utána felmentünk a Kőhegyi kilátóba is (ha még nem olvastad a bejegyzést, akkor KLIKK IDE). Akkor már éreztük, hogy nagyon meleg van és a nap többi részét fürdéssel kellene tölteni.
Úgyhogy meg is kerestük Zamárdiban a szabad strandot, legalább is az egyiket. Nem igazán készültem, hogy hol is fogunk fürdeni, úgyhogy csak mentünk a víz irányába. Az utcákon kanyarogva, szinte térkép nélkül is eltaláltam a partra. Zamárdiban a Margó sétány mentén végig szabad strand van. 
Tipikus Balatoni-parti strand volt, szinte pont olyan volt mint Siófokon az aranypart. Nem is készítettem akkoriban a partról és egyéb lehetőségekről képet (tudod... nem gondoltam, hogy majd egyszer blogot írok), úgyhogy higgyétek el, hogy egész jó kis partszakasz volt.
Viszont a kilátás! No az már egy kicsit más volt, mint mondjuk Siófokon. Itt a távoli túlpart nem is volt olyan távoli, és az egyik hírességünket szabad szemmel is csodálhattuk, még  fürdőzés közben is.
Fürödtünk is, pihentünk... és hamar elment a délután.
Bár én nem vagyok olyan nagy Balaton-rajongó, de egész jó a Zamárdi strand. Emlékeim szerint a víz is jó volt, ekkora strandon azért figyelnek arra, hogy a sok látogató azért a vízben is és a parton is jól érezze magát. Úgyhogy ha a Balatonban szeretnél fürdeni....

Járd meg! Nézd meg! Éld meg Te is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése