2013. augusztus 21., szerda

Nyíregyháza - Igrice kemping

Észak-Magyarországi körutazásunk során egy éjszakát töltöttünk Nyíregyházán is. Ehhez az Igrice kempinget választottam szálláshelyünknek.

A városba érkezésünk során könnyen megtaláltuk a Nyíregyháza, 57,, Blaha Lujza stny. 55, 4431 cím alatt.
Igaz szinte a város szélén van. De nem véletlenül választottam ezt, hiszen nagyon közel volt az állatkerthez. Ami pedig a fő látnivaló volt a városban.
Érkezésünk után gyorsan becsekkoltunk és már pakoltunk le. Minden szükséges infó megtalálható a kemping saját honlapján, KLIKK IDE és megnézheted.
Már első szempillantásra is úgy tűnt, hogy egy egész jó kis kempinget sikerült kifognunk.

Legalább is a bejárati rész és a recepció nagyon igényes volt.

Ennek nagyon örültem az előző szálláshely élményei után.
A sátor felállításában viszont itt is szabad-rablás volt. Legalább ezen a nagy területen nem voltak partíciók. Mindenki oda rakta le a sátrát, ahol szimpi volt.
De legalább nem voltak sokan. Lesátoroztunk és már mentünk is az aznapi legfontosabb látnivalót megkeresni, az állatkertet.
Így végigsétáltunk a kemping területén.
S így láthattuk, hogy a kemping területe mellett mindjárt ott van egy szép nagy tó. Ez volt a Sóstó.
Bár azt nem láttam, hogy itt a kemping területéről is lehet-e használni, mondjuk fürdőzésre. De nem is olyan távol látható volt kialakított strandhely.

Sajna itt csak egy éjszakát töltöttünk. Pedig egész elégedett voltam a kempinggel.
A vizes blokk is teljesen rendben volt.
És a konyha is konyha volt. Még ha nem is olyan szuper állapotban és olyan szuperül felszerelve mint a mártafüredi, de konyha.

A kemping mellett közvetlen pedig egy étterem is volt! Talán ezért nem is erőltették a konyha-részt?!

Mivel a kemping az ott szállásolóknak adott kedvezményt, ezért még mi is benéztünk egy meleg vacsorára.
Annyira nem voltunk lenyűgözve az ételtől. Lehetett volna jobb is. És hogy csak rossz napot, vagy az étlapról rossz kaját választottunk... ki tudja. Annyira nem volt finom, de legalább ettünk normális meleg ételt.
A maga módján nekem tetszett ez a kemping. Bár biztos van jobb is, de nekünk 1 éjszakára megfelelt.
Bizony... Nyíregyházi tartózkodásunk és szállásunk is csak 1 napra szólt. Úgyhogy túl sok véleménnyel nem is szolgálhatok. Viszont ha az állatkert és környékén szeretnél megszállni... sátorral... akkor jó lesz!