2013. július 25., csütörtök

Eger - Tulipán kemping

Első Észak-Magyarországi kirándulásunk során két szálláshelyen, pontosabban kempingben is éjszakáztunk. A második az egri Tulipán kemping volt.
A látnivalókat tekintve úgy tűnt a legjobbnak, hogy ha Egerben szállunk meg pár éjszakára. A Tulipán kemping megfelelőnek is bizonyult.
Viszont nem volt olyan komfortos és modern mint az első kempinghely Mátrafüred Sós-tónál ( ha még nem láttad azt a bejegyzést, akkor KLIKK IDE és megnézheted). De hát ez van, mondtam is anyának, hogy félő, hogy az első volt a legjobb placc és ettől már csak rosszabb lesz. Persze annyira rossz nem volt... azért elég kulturáltnak tűnt, úgyhogy 3 éjszakát kibírtunk itt. Ez volt a Tulipán kemping a Szépasszonyvölgyben.

A sátrazós parcella nem volt valami nagy. Igaz nekünk nem is kellett nagyobb. Viszont furcsa volt, hogy a konyha-szerű rész nyitott volt. Fedett, de oldalt nyitott. Az előző helyhez képest ez egy kicsit furcsa volt.

Viszont mindjárt a 'konyha' melletti kiülős étkezős pavilon mellett vertünk sátort.

S így nagyon kényelmes volt az étkezés.

Reggel is... és sötétedés után este is.
Itt a recepcióhoz tartozóan volt csak hűtő, amit közösben lehetett használni. Viszont fürdő meg csak nagyon hátul, az egész telek legvégén volt. Valamit valamiért... mi inkább a 'konyha' közelségét választottuk a fürdő helyett. Bár a fürdőről képet nem készítettem, de nagyon kulturált és tiszta volt. Ja és a meleg-vízért nem kellett a csapnak könyörögni. Úgyhogy mindent összevetve végül is nagyon kellemes és hangulatos kis kempinget találtunk.

Szóval nem panaszkodhatom... nagyon jó helyünk volt.
A kempingről bővebb információkért a honlapjukat kell keresni - KLIKK IDE.