Kirándulok, túrázok, élményekkel gazdagodok - S mind megírom, hogy lásd ,Magyarország mennyi látnivalóval és élménnyel Téged is vár.

S kérlek ne felejtsd, ez egy NAPLÓ, amiben SZEMÉLYES élményeim és érzéseim írom meg. Lehet hogy nem mindig tökéletes, de remélem hogy pont emiatt Neked majd jobb lesz!

2013. július 25., csütörtök

Eger - Tulipán kemping

Első Észak-Magyarországi kirándulásunk során két szálláshelyen, pontosabban kempingben is éjszakáztunk. A második az egri Tulipán kemping volt.
A látnivalókat tekintve úgy tűnt a legjobbnak, hogy ha Egerben szállunk meg pár éjszakára. A Tulipán kemping megfelelőnek is bizonyult.
Viszont nem volt olyan komfortos és modern mint az első kempinghely Mátrafüred Sós-tónál ( ha még nem láttad azt a bejegyzést, akkor KLIKK IDE és megnézheted). De hát ez van, mondtam is anyának, hogy félő, hogy az első volt a legjobb placc és ettől már csak rosszabb lesz. Persze annyira rossz nem volt... azért elég kulturáltnak tűnt, úgyhogy 3 éjszakát kibírtunk itt. Ez volt a Tulipán kemping a Szépasszonyvölgyben.

A sátrazós parcella nem volt valami nagy. Igaz nekünk nem is kellett nagyobb. Viszont furcsa volt, hogy a konyha-szerű rész nyitott volt. Fedett, de oldalt nyitott. Az előző helyhez képest ez egy kicsit furcsa volt.

Viszont mindjárt a 'konyha' melletti kiülős étkezős pavilon mellett vertünk sátort.

S így nagyon kényelmes volt az étkezés.

Reggel is... és sötétedés után este is.
Itt a recepcióhoz tartozóan volt csak hűtő, amit közösben lehetett használni. Viszont fürdő meg csak nagyon hátul, az egész telek legvégén volt. Valamit valamiért... mi inkább a 'konyha' közelségét választottuk a fürdő helyett. Bár a fürdőről képet nem készítettem, de nagyon kulturált és tiszta volt. Ja és a meleg-vízért nem kellett a csapnak könyörögni. Úgyhogy mindent összevetve végül is nagyon kellemes és hangulatos kis kempinget találtunk.

Szóval nem panaszkodhatom... nagyon jó helyünk volt.
A kempingről bővebb információkért a honlapjukat kell keresni - KLIKK IDE.