2016. április 15., péntek

Gyula Panzió

2016 tavaszán új útitársam úgy döntött, hogy ő szeretnée elmenni a Gyulai Pálinka fesztiválra. S mivel nem voltam ellene, és azért Gyula elég messze van tőlünk, ezért szállás is kellett. A Gyula panzió lett a szálláshelyünk két éjszaka erejéig.
Mivel későn kezdtünk el szállás után nézni, ezért túl sok lehetőségünk nem maradt. De azt hiszem, hogy ezzel a panzióval azért jól jártunk. Főleg, hogy nemcsak hogy szép helyen van, de még a központban is... a vár is és a szökőkutas központ is könnyű sétával megközelíthető távolságokra van. Azt hiszem, hogy talán ez volt az egyik, ami a legjobban tetszett a panzióban... nagyon jó helyen van.
Persze méretéből és csillagainak hiányából kifolyólag nem kell túl sokat várni. Viszont jutányos áron tudtunk megszállni, még fesztivál idején is. A panzióról bővebben a saját honlapján még több minden olvasható... cím.. árak... képek a szálláshelyről és szolgáltatásokról. De még a helyi látnivalókat is összegyűjtötték az oldalukon! KLIKK IDE és láthatod.
Ha megnézed az oldalukon a képeket, akkor láthatod, hogy milyen aranyos panzió. És a házigazdák! Ők igazi házigazdák voltak minden tekintetben. Érkeztünkkor fogadó italt is kaptunk! Mi mást.. főleg pálinkafesztivál idején... mint pálinkát! Nagyon kedvesek és segítőkészek volt. A bizalom itt még ismert volt.
Bár kicsinek tűnt a panzió - de hát ekkorka kis utcasarokra.... A szobánk se volt annak a félelmetes nagynak mondható. De nekünk megtette, amennyit ott tartózkodtunk (szinte semmit, mert mindig kint voltunk a városban) és az alváshoz bőven elég volt.
A fürdő viszont tágasnak mondható volt.
S a reggeli... pont ahogy a honlapjuk képein.
Jobb ha tudod... nem ám úgy jársz mint mi, hogy abban a hitben mentünk oda, hogy svédasztalos reggelit kapunk :) . Egy kicsit furcsa volt... egy kicsit más.... De nem maradtunk éhen, sőőőt... meg se tudtuk mind enni (persze lehetett volna repetázni, csak épp a választás lehetőségével nem lehetett élni). Talán ez fájt Szabolcsnak, hogy nem tudott a választás lehetőségével élni. Nekem meg az, hogy a reggeliben nem volt benne a kávé.
Megszoktam már én is, hogy a tea és a kávé az a reggelihez jár (ha már egy reggeli benne van az árban). S bár van egy automata a recepciónál... sajna pénzért... de úgy akkor sem az igazi. Azért csak jobban esik, ha azt a kávét a reggeli közben/után kényelmesen tudja elszürcsölni az ember.

Aki nem vágyik többre, csak egy kellemes, kényelmes szállásra gyulai kirándulása idején, vagy épp fesztiválkor... annak ez egy tökéletes szálláshely lehet.