2015. június 11., csütörtök

Gyula - Thermal Camping

Gyula - Thermal Camping & Motel
Alföldi kirándulásunk egyik fő állomása Gyula városa volt. Itt két éjszakát is eltöltöttünk. S hogy a nagy körutazás során ne legyen a sok különböző szállás megterhelő, ezért most is kempinget választottunk szálláshelyünknek, méghozzá a gyulai Thermal Camping & Motelt.

A kemping a város szélén volt, de nem tűnt vészesnek a távolság, ha netalántán gyalogolni kellene. De persze ilyenre nem különösebben gondoltam, mert hogy a napi látnivalók sokaságát úgyis autóval keressük fel. A kemping címe: 5700 Gyula Szélső u. 16. Város széli, nyugodt csendes környék. A kemping is az volt, így hogy szezon előtt voltunk ott.
A kemping főépülete szép nagy és tágas. A kemping honlapján az árak és minden egyéb információ megtekinthető - KLIKK IDE.
A főépületben afféle éttermi rész is volt.

És egyéb időtöltésre alkalmas fedett terület...
... napozós kiülős részek is voltak.

Első éjszaka után a reggelinket itt is fogyasztottuk el.
Bár nem egy svédasztalos kínálat, de a kontinentális reggelinek és hogy ne kelljen még a kirándulás előtt azzal is foglalkozni, nagyon jó volt.
Meg még finom is!
A főépület mellett mindjárt ott állt a motel/ apartman épülete.
A nagy épületek mögött pedig a kempinghez tartozó jóóó nagy füves tér... és a kis házacskák.
Mint pl. a konyha...
Ami azért egy kicsit távol volt a felszerelt és barátságos konyhától.

Egy másik házacskában meg a  fürdő helység.
Bár elsőre nem volt vészes.... de a részleteket nézve már nem volt olyan rózsás a helyzet.
Egy erőteljes takarítás és némi karbantartás elkélt volna. DE! Láttunk ennél sokkal rosszabbat!
Viszont a kemping nagyon szép tágas volt.
Sok fával és erdős, árnyékos területtel.

Mivel még nem tombolt a hőség, ezért mi bátran állítottuk sátrunk a szép zöld napfényes területre. Bíztunk abban, hogy így, hogy csak mi vagyunk, nem lesz gond. Meg eső sem, hogy aggódnunk kellene. S ilyen nem is volt... de hogy mindig akad valaki, aki szereti az ember dolgait piszkálni - lásd Dobogókőn leeresztették a autóm kerekét -  itt is akadt helyzet, a sátrunkban matattak és leeresztették a matracunkat. Nem értem, hogy miért kell ilyeneket csinálni más ember tulajdonával. Aztán így érezze magát biztonságban az ember egy kempingben.
Viszont kárpótolt az a csodálatos tény, hogy kemping területe mellett egy kisebb vadaspark vagy inkább mini állatkert volt!
Bizony! A kemping tulajdonosaié és ők gondozták ezt a pár állatot, amiket a vendégek meg is nézhettek, ahogy mi is! Reggeli után nekünk is, mert megmutatták.
Nagyon megörültem...
... ilyen egy jó dolgot!
Úgy szeretjük az állatokat... nézni is...
.. és ha jámbor, akkor etetni is :)
No és a meglepetés! Volt kengurujuk! Bizony! Nem csak a szokásos pár juh féle... hanem igazi kenguru!
El se akartam hinni.
Úgyhogy csak figyeltünk, néztük a reggeli etetést. Jó élmény volt a reggeli indulás előtt.
Azt hiszem, hogy az állatkák sokat emeltek a kemping szépségén és hangulatán. És merem hinni, hogy a főszezonban a szociális helységek is jobb színben tűnnek fel. Mert ha így van, akkor ez egy egész jó kemping.