2014. július 7., hétfő

Balatongyörök - Carina kemping

Carina Kemping
Balaton-Felvidéki többnapos túránk során több éjszakát is töltöttünk itt ebben a kempingben. Szó mi szó a kiválasztásnál elsősorban az árakat néztem. Mivel a nap zömét túrázással és kirándulással töltöttük, ezért nem is volt nagyon lényeges a kemping 'minősége', csak kényelmesen megoldható legyen az alvás. Persze nem azt mondom, hogy nem számít hogy milyen, csak azt, hogy nem mindig az ár garantálja azt, hogy mennyire megfelelő egy kemping az adott egyén számára. Mindenkinek a saját igénye szerint kell választania.
És mint írtam, nekünk most az ár volt a fő szempont. Hosszas keresgélés után jutottam arra, hogy ez lesz az a kemping amit kipróbálunk. (A sátrazásban egyébként az a szép, hogy ha nem tetszik a kemping, akkor nagyon gyorsan tovább lehet állni egy másik kempingbe. A Balaton partján abból meg bőven sok van.)

Engem viszont meggyőztek az árak (tényleg nagyon olcsó volt a többihez képest, nézd csak meg a neten a honlapjukat KLIKK IDE). Igaz, hogy a kempingnek nincs saját Balaton-partja, vagyis saját strandja, de mivel már tapasztaltuk, hogy előbb-utóbb úgyis a rendes strandon köt ki az ember, ezért nem olyan fontos. Annál inkább, hogy milyen maga a kemping elrendezése, a parcellák, a helyek, a vizes blokkok, és a többi vendég. Kellemes csalódásban volt részünk. A kemping területe nagyon hangulatos volt. Sok fa, nem túl szigorú parcellázottság, de mégis lehetett látni, hogy meddig tart egy terület. Itt-ott voltak kiülők. Ha jól tudom, akkor wifi is volt. No és rengeteg külföldi vendég! Zöme szinte csak az volt, a lakókocsijukkal jöttek nyaralni, pihenni. És el kell hogy mondjam, hogy egészen más hangulata van, ha sok külföldi idősebb ember van a kempingben.... nyugodtabb... és biztonságosabbnak érzi az ember. Úgyhogy szinte örültem is, hogy egy ilyen kempinget sikerült találnunk.
Helyben túl sok választék már nem volt ( sok vendég ugyebár..). De kicsi sátrunk pont elfért egy ilyen fasza helyen, ahol szinte két lépésre az étkezésre is alkalmas kiülő állt rendelkezésünkre (nem sajátítottuk ki, csak épp amikor kellett, akkor mindig szabadon ott állt.... a lakókocsisoknak úgysem kell ilyen...)
Bár ott volt a sétaút, és mászkáltak is az emberek, de éjszaka ki hallja, nappal meg nem voltunk. Viszont így reggel közel volt a vizes blokk, a konyha rész, az asztal és a pad az evéshez. Minden adott volt!
Vizes blokk, avagy a fürdő helység. Nagyon kulturált, tiszta és modern volt! Konnektorral ellátva (tudod.. az elemeimnek fontos, különben mivel fényképezek :) ) Ja! és meleg víz is volt bőven!
És a WC is több mi jó volt.... tiszta és mindig volt papír is!
Egyébként, a recepció épületének oldalsó felén pedig afféle italozó bár is van, nem étterem, úgyhogy enni sajnos nem lehet... de későig nyitva van, pia, nasi, TV, billiárd (ha jól láttam)... egy környezet, ahol jól érezheti magát az ember este, ha nem megy másfelé. Vagy ha nem úgy tesz mint mi, hogy csak estefelé esik vissza az egésznapi kirándulásból, és akkor már csak a vacsi, fürdés és alvás jöhet szóba.
Az ott töltött napok/esték még jobbak lehettek volna, ha nem mosta volna el az eső az utolsó két napot. Úgyhogy sajnos esőben, áthűlve, átázva (ha próbáltál már esőben sátrat bontani, akkor érted mire célzok), kicsit szomorúan távoztunk.

Viszont méltányos áron felettébb kellemes körülmények közt sátoroztunk. S ha Te sem vágyod a tömeget, a közvetlen strandot, a nyüzsgést, pörgést, bulit... csak szeretnél relatív olcsón pár pihentető napot ezen a szép környéken eltölteni, akkor ajánlom figyelmedbe a Carina kempinget Balatongyörökön.